May 29, 2011

tak perlu pura2 baik la depan aku.

May 29, 2011

Kau. Tak perlu pura2 baik la depan aku. Orang lain bole la kau nak rasuah duit ker, nak tunjuk alim ker. Sekali kau dah cakap, sampai bila2 pun aku ingat. Kau tak perlu risau, aku tak bagitau sape2 pun. cukup la aku tau sorang ape yang kau bagi aku rase nih. Perghhh.. hebat sakitnya. InsyaAllah.. akan aku buktikan. aku juga mampu kecapi bahagia tanpa menjatuhkan orang lain, tanpa menyakiti orang lain. Aku harap niat aku ini direstuiNya.

Terima kasih sebab buat aku sedar dari tidur. Aku doakan kau bahagia dengan jalan yang kau pilih.

Kepada sape harus aku luah segalanya. Ya Allah..

Adi0s. -,-

3 comments:

Anonymous said...

tujukn pd sape nie??

4KU5T4T1K said...

hai si anonymous..
len kali tggalkan la name even nama smaran, haihhh.. pening nak sape yg komen yer. huhu..

tjukan pd someone lagi. perigatan tuk diri sndri. :)

Anonymous said...

oo...pd someone lg??

sape la tu kn..
<< unnamed>> =)