May 31, 2011

men-double triple-kan

May 31, 2011

Hai Alls. Kenyang sambil tersengih2 lps makan burger. (ok cume burger..) sedap giler kott!. Serius beb, aku rindu giler kott nak beli "burger bajet" kakak depan taman tu ngan ko. Ter-tak sengaja tringat moment yg best di umah sewa akhir tahun lepas. alahaii.. best nok, enjoy giler aku sem lepas. bab makan.. perghhh.. terbaik wok!. kalau tak masak, makan kat warung2 pekan lps magrib, paling lapar memang cari burger la dekat kul 11 tuh. hihiiii..

Ikutkan, aku baru balik teman mak aku. Ade barang "tertinggal" nak beli kat banting tuh. Jadi aku yang sememangnya takde wat pape pun anto la beli barang2 tuh. singgah uptown, balik terus nampak "rumah" burger yang kecik tuh kat jalan telekom. zapp zapp zappp aku bagi signal patah balik. sanggup gitu. lame kott nak rase burger along tuh. terbukti memang sedap giler yang amat. kalah burger mcD kenyangnye..

Sedap, sedap gak.. ko bile nak keje mi.? aku hanya mampu tersengih jer lah biler jiran2 aku tanye. haihhh.. sabar ok. i will. huhuhu.. ami, sila bersemangat skit men-double triple-kan usaha cari kijo. huhu..


adi0s. :)

No comments: