May 28, 2011

Nampak macam xbulat kan

May 28, 2011


Hai Alls. Akhirnye ley pun update kan. haihhh.. Hari khamis aritu, bosan2 lps tolong mak aku buat kuih, aku pun belasah jer la buat kek dgn bahan yang pun belasah jer mane yg ade. hahaaa.. kek lobak pink purple u. konon nak wat kek cheese la. tp aku pikir dari org makan sakit perut kang baik aku wat yg bese2 jer. hahaha... dan hasilnye.. nampak macam xbulat kan. sbb dah kne potong. haha..



Hari ni genap 2 bulan 3 hari aku cuti. hebat kan.? haihhh.. aku pun xtau nak keje ke tak skrang nih. otak dah semakin membeku even kne tanya what is current pun. encik keje, harap kau datang tepat masenye dgn penuh keajaiban,ke-ready-an diri, ke-best-an gaji, kenikmatan punch card, ke-happy-an rakan2 keje, ke-seronok-kan environment keje dan ke-ke yg len. (penuh demand!). hahaha..

Dan hari ni jgk sptutnya aku ade kt putrajaya utk himpunan sejuta belia kan.. tapi aku tak pegi jugak kan. hahaaa.. xde geng disamping poket yg cuma penuh dgn syiling smate2. hehehe.. Actually, jujurnya aku takut sakit lagi. xlarat wooo asik ter-kena virus2 berkeliaran ni saje.

Orait lah.. takat nih dlu lah. Af nak start dah (perhhh, tgk siut!). hahaaa.. tanye lah rancangan tv ape yg aku xtau (24/7 kott)..

Adi0s. :)

3 comments:

Anonymous said...

pergh...mcm bes je kek nie..

anto sikit kt sini.. =)

4KU5T4T1K said...

hai si anonymous..
len kali tggalkan la name even nama smaran, haihhh.. pening nak sape yg komen yer. huhu..

well.. kek dah abis. tggu next kek je la eh. :)

Anonymous said...

next time jgn lupa pos kn kt sini ek... spotong pon jd r..mau rase..

<> =)