June 07, 2011

masih sama

June 7, 2011

Hai Alls. Lately nih banyaknye event dan benda jadi. Syukur ade lagi ruang utk picnic, kenduri dan segala event yg aku lakukan bersama keluarga. Dan banyaknye juga benda2 yg mintak servis, topup, upgrade, touch up. haihhh.. semua buat aku buntu. kesabaran semakin menipis, jiwa semakin rase tercabar, poket memberontak mintak diisi. dan aku masih yang sama utk 2 bulan yang lepas. anonymous ade cakap yg benda cepat dapat, cepat hilang. benda lambat dapat, kekal lama. sebagai manusia bese, memang jadi lumrah bertanye, berapa lame lagi.?? disaat aku bersemangat utk cari part time, disaat itulah cuti sekolah, disaat itulah hingus membelenggu hidung. haihh.. sampai bile aku boleh bertahan.

Ya Allah, kau permudahkan lah urusan ku. Kau berikan lah aku dan rakan2 ku yang lain kesabaran, keimanan dan keihlasan diatas apa yang bakal Kau berikan. Bukakan lah pintu2 rezeki keatas kami agar kami dapat menambahkan lagi ilmu, mengaplikasikan apa yang Kau telah berikan kepada kami, melaksanakan tanggungjawab kami sebagai khalifah Mu. Bantulah kami Ya Allah. Berikan lah kami kekuatan. Amin.


Adi0s. :)
Salam.

No comments: