May 02, 2011

Demam Terkejut²

May 2, 2011

Hai Alls..

Kejap jer dah bulan 5 eyh. kirenye "kejap" jugak lah aku jadi penghuni rumah kehormat. halamakk.. keje. keje.. cepatlah bagi aku punch card. huhuhu.. (kang dah keje baru kau nak sedar duduk umah itu hebat.!)

Korang sihat.? kompem bahagia kan sihat sokmo. lately nih aku slalu sangat sakit. pantang salah sikit, lebih sikit..mula lah badan buat hal. Pegi klinik, makan ubat sampai abis pun takde effect. Mak aku pulak buat suggestion baru. Berubat cara kampung. Takut terlanggar ape² katanye. Haduiii.. nak percaya ker tak. tapi dari pe yg mak aku cerita takdelah merepek. kalau bomoh memang tak dan aku nak caye. huhuhu.. bila aku setuju.. "malam selasa tak elok lah mi, kita pergi esok ker lusa.." pulak.! alahaiii.. macam² nyer. layankan ajo. at least usaha utk sembuh kan.

Demam terkejut. hahaaa.. cam pelik jer kan. ade bf baru katenye.. lme single kan, dapat boy baru sampai demam² noks.! tergelak mak aku tengok aku tetibe demam. baru je date 2,3 kali dah sakit.? hahahaa... sian bf, arini tak dapat lah kiter g date eyh sayang. tu lah, tak bawak ziarah arwah abah dulu. (pasni, sy mesti bawa. :) )

Apepun aku bersyukur. sekurang²nya aku rase sakit sekarang kan. sakit kan rahmat. haruslah kita menghargainya kan.

Adi0s. :)

p/s: aritu aku de cakap pasal ladies day out kan. ni haa citernye aku link-kan kat twenty.two.. bace lah yer.. yang penting baca dari pix 1 sampai 22. baru dapat tau cecite² nye.. huhu..

p/s 2: lame² nanti korang tau nye sape bf aku k..

4 comments:

Anonymous said...

hurm....dh siap date 2,3 kali erk,,

lgsg x citer kn,,,
cmnie r beb,,=(

4KU5T4T1K said...

huhu.. beb ouh beb. xabis serang kat blog, serang thru hp eyh.. sabo lah, ko tau nye nanti. gambo pun tak amik ape lg. cmne nk citer. hihiii..

p/s: td date lg, siap bwk mak aku skali. :)

Anonymous said...

wah...dh bwk mak skli?? jmpe bkal menantu dh ek?? tp still xmo citer gak kn..mau mjuk r gini..

4KU5T4T1K said...

huhuhu.. sila lah merajuk yer. :)