April 26, 2011

Kurangkan kontraversi, tingkatkan prestasi... kott

April 26, 2011

Hai Alls.

Ikutkan nak entry psl kejadian ad-hock tuh, tapi ade mende lain lak yg main roundabout kt dalam pale ni. hadoiii.. bule jammed nih.
Ouh.. perkataan per lagi nak cakap eyh. dah macam nak explain kat daun keladi jer. daun keladi pn pandai lentok² daun tanda paham. halamakkk..

Tak matang.. suke noo aku mama pinky n da brain brain ni kuarkan statement. memang kalau tak spare, strike la statement nih untuk orang itu. ape lagi bule nak dikatanyer kan. tak paham kott aku kenapa perlu nak sentap tak pasal². time gini lak nak kata aku tak guna. hadoiyaiii.. apakah.? kalau aku jawab kang kne kayu.. tak jawab kang kata tunggul lak. apakah pulak tuh?

Paham ker ape aku meraban ape nih.? its around us. korang pun ade. type jer lain². Ikutkan memang aku sentap jugak bace statement tak pasal² tuh kan, tapi aku cam tak heran. kott.. macam budak² aku nak gaduh tarik² rambut kan. hihihiii.. ntah pe la kau nak sebenarnye.

Ape pun.. happy tak semestinya bahagia. sape kenal aku kompem tau. alahaiii.. nampak happy pun salah. thanks kat beb. beb.. beb... beb.... yang aku ade sekarang. yang cukup paham kott ape yg aku lalui. thanks jugak kat member² lain yang cukup baik dengan aku.

Dah lah kott.. mati kan jer lah citer nih kat sini. aku citer panjang pun tak gune. still aku gak salah kan. even dah admit pun, tak leh accept. tak ley nak kata ape lah. aku tak pernah pun nak putuskan mane² persahabatan. Tuhan marah kot bermusuh sesama nih. tapi nak aku jadi macam dulu..? memang tak lah. manusia perlukan perubahan kan. dan tak salah kalau perubahan itu utk kebaikan sume. kemonnn.. dah 24 kot.!


adi0s. :)

5 comments:

Anonymous said...

pe citer nie sbenar er??

-beb4- =)

4KU5T4T1K said...

Beb 4,

citer xbest. ade budak giler kacau aku. mama pinky n da brain brain ckp budak tu psiko aku.. huhu.. xtau nak takut ker gelak.. hehee...

yuyun said...

apepun, aku still respect dengan kawan lagi sorang. jauh dia pergi, lost contact giler2, nak tegur segan sebab dia pandai sangat, but at the end of the day, datang balik, nak jumpe kite. dia willing to meet us. bukan korang mari jumpe aku. terharu pun ade. huhu..

aku ke mama pinky and the brain tu? haha..

(oh, aku dah lame tak berblogging, so takde blog url.. hehe)

4KU5T4T1K said...

beb 2,

ye lar nye kwn. sentap.? xnak kawan.?? wth.??? ouh, pelisss.. hahah.. aku pn respect dgn wall post ko kt fb tadi. mak like noks!..

4KU5T4T1K said...

btw yuyun, mama pinky and the brain brain tu iyelah mama afgan ngan afyun. miehehee..