May 20, 2011

terjebak, terimbas, tercarik, tercerita, ter-update pulokk..

May 21, 2011

Hai Alls.
x0x0. terjebak 30minit lps khatam maharaja lawak tadi. drama tv2 psl kwn sehidup semati katanye. (sbnrnye main agk jer sinopsis citer nih). kwn baik, sehidup semati, kete sama, nak kawin trikh sama, tup2 pakwe pun kembar noks.! yuhuuu.. betul2 baik tuh. terimbas pulak aku ngan kwn2 skeliling.



tercarik luka lame ker? omg!! Grgrrrr!!!. xpun. hahaha.. ade gak member main teka teki ngan aku.. "..ko tak rase nyesal ker mi ade kwn gitu. perghhh..dulu kau.." jwpn tulus dari hati aku.. sekali jer aku start tanye.. "..eh, dari mane.?.." smpi bile2 pun aku akn state org tuh ttp kwn aku. xperlu kott nak pkir.. ko pernah sakitkan ati aku dulu.. ko buat macam2 kat aku.. so aku rase buat mase nih ko tak layak jadi kawan aku. puihhh!..

ikutkan tuh sume journey. masak pun kne letak garam, serbuk perasa, gula, cilipadi, mcm2 lg kott baru rse sedap. camtu jugak lah hidup kiter kan. kiter berhak utk berkawan atau tak dgn org yg pernah berkawan dgn kiter. depends lah kan. tapi kiter tak berhak sekali pun utk putuskan silaturrahim sesama kiter. tapi kalau dah ludah, rela ker jilat balik ludah sendri. euww.. tak pernah pun dalam hati aku utk tak maafkan ape skali pun yg org nak buat kat aku (sbb aku pun tak perfect okeii..) tapi utk melupakan luka2 yg bersimpang siur kat hati nih, perghhh.. bius kebas 3 bulan pun tak lepas weyyy.. guess what.? memaafkan itu mudah, melupakan itu sukar.

actually entry nih bukan nak kne kn sesape, tp just utk kiter sm2 pkir lagi matang. dan yang penting, sm2 lah kiter mngimbas detik2 bersama kwn2 yg ade. dari lahir, diajak bermain dgn jiran, masuk tadika, sekolah rendah, sekolah agama, belaja ngaji, sekolah menengah, tuisyen, kwn jmpe kt kuiz, camping, kwn sm2 tggu bus, keje part time, kampus, training, keje, tukar tempat keje, kwn yg dh nak kawin, kwn tgk kite sakit sampai lah kwn yg akn ziarah jenazah kiter nanti.

hidup ini terlalu indah kalau pandai kiter warnai. dan hidup ini juga boleh jadi terlalu membosankan kalau itu yg kiter fikir2kan.

renung2kan dan moh ler kiter tido.huhu..

Adi0s. :)

No comments: