April 19, 2011

Ape nak buat bile blackout.?

April, 19 2011

Hai Alls..

Angin sepoi² bahasa. terlebih sepoi sampai boleh tercampak anak buah aku berdiri tadi.
muahahaaa... yani
ouh yani.

Elektrik xde.. ape mau buat nih.? ouh.. tnb ku sayang, cepat lah datang.
macam aku tak pernah tau jer korang watpe skrg nih. huhuhu.. cepat².

Alahaii.. lately nih lame giler kott aku xentry post kan. bukan suke
². i tak curang ngan u ok blog. i cuma malas banyak jer. heheeee..

Ape pn.. last bulan 3 ritu aku baru abiskan training. campur smggu aritu report bagai.
Ha haa haaaa.. lepas tuh enjoy.! (tak sangat pun).

Alhamdulillah sakit aku pun dah pulih. dah ley main kejar
² dah.

Skrg ape yang aku ley buat, duk umah jer lah.. melayan hati yang lara nih. Ouh..sedih..

Takpe
².. harap ade hikmah sume tue.

Thanks sesangat kat kawan
² yang layan mud sedih aku tuh, yang bagi support, yang tolong dapatkan, yang tolong macam².

InsyaAllah, aku janji kat diri nih, aku tebus balik rase bersalah aku nih. harap
² cepat lah tuhan hantarkan kat aku superman amik aku jadi gf dia . pastu batman yang kejutkan aku pagi² pegi keje. sambil² tuh wonderpet dan rakan² yang tolong aku wat keje. lagi power rangers yang teman aku g bank tiap² akhir bulan. catwoman pulak teman aku g shopping. ultraman tolong jaga aku dari makhluk asing. wahhhh².. cukup la kau merepek.

Abang
² tnb ensem nampaknye tak muncul² lagi. hadoiii..

okeilah.. aku nak g sambung main teng teng nih. erkkk.. :)

adi0s.

No comments: