March 05, 2011

Ouh, tak kan lah..

05 mac 2011

Hai Alls.

Orang² kata sakit tuh rahmat. Demam tuh penawar dosa. Tapi kalau dah sampai 2 minggu, nak masuk minggu ke-3.. apekah??

Ouh, sangat
² terduga. mule² ingat biase² jer. masuk air-cond, keluar panas.. assume sebab suhu kott..

Bile dah start kat site jer, still jadi bende sama. makin menjadi
². balik mandi, basuh kepala, makan ubat, tido, rehat, dah macam² cara.. tapi keadaan makin demm.

Minggu nih lagi best. dapat complete pakej. kepala pusing, sakit pinggang, lenguh
² badan tak bermaya, makan tak selera, rase ngantuk jer... haa complete set yang amat kan.

Depression.? Munchhausen syndrome.?? ouh tak kan lah. (sedapkan ati)

Pegi la check, amik mc.. berbuih
² kott mak aku dah cakap, tapi tau lah.. aku memang pengecut nak jumpa doktor. lagi² klinik. hospital? memang lah tak.

Serius tak selesa. keje bertimbun
² tak siapkan lagi. Hai lah badan, hai lah nyawa.. bertahan lah.

Orang tengok memang nampak aku macam biase jer. nak tak nak, aku kene lah berlakon sikit. tak kan lah sebab aku, orang lain tak selesa lakk nanti.


Ya Allah..
Bantulah aku untuk bertahan dengan ujian dariMu ini.


Adi0s.


No comments: