February 18, 2011

7 received. 5 on the way.

Hii Alls..

7 berbaki 5..
owh intern.
laju jgk kau bergerak.
patutlah kawan
² dah tanya pasal report.

minit ke-7..
kau bagi aku pening.
baru aku rase keje kene reject mcm mane.
haizzz


separuh masa ke-6..
kau buat aku sentap.
jadi budak degree pn salah ker?
tak pasal
² report aku jadi mangsa.

babak 5..
aku jadi sayang kat kau o&m.
tapi ak ade 3 hr je lagi.
aku harap kau senang dgn kehadiran aku.

madu 4..
takutnya aku nak jumpe mr eng.
dup dapp dup dapp.
"encik, saya nak mintak sign"..(100x dlm hati)

game ke-3..
ke sana ke sini.
owh ak jatuh cinta dengan kau site.
kau buat aku simpan banyak lagi angan
².

2 dari 15..
excited aku bertukar jadi jakun.
lori tue lori ni, cable tu cable ni.
mane mau mula daa.

1..
belajar dari psi.
baru aku paham.
aku berjadual reverse department sudah.


apa kesudahan 8,9,10,11 & 12? nantikan...

adi0s.

No comments: