May 11, 2010

Turn ak pulak

"Tyme duk refleksi dri.Tetibe aku trigt kwn aku sorg ni, dye prnh tnye,'hidup ko slalu berjaye, agak2 ko pnah kecewa lam pe2 x?'haha.. Dear Z******a, dulu ko slalu jeles ngn aku kn, sampai mrajuk2 ngn aku byk kali kan.Hey, aku da rase pe ko rase.. Neway,turn aku plak ni.. Kte same je.ryte. :)" http://minhayashi.blogspot.com/

mmm.. mmg btul ape yg kt ats ni ckp. b4 ni ak cume tngkan sume org ngn 'ala, xpe..beza 1, 2 markah je..grade tinggi dh tu'.. tp bile kne kt btg idung sndri, bru ak rse ape yg sblum ni ak xpnh rse..

ak trlalu mngejar mrkah dri ilmu.. tu yg silap. silap besar yg ak xnmpk.. knowledge is more important than marks..

prestasi ak smakin mmbimbangkan..ak kne btulkan ape yg xbtul..

keberkatan ilmu tu yg ak ilang.. ak kne cri balik bnde tue..

ak ni mnusia biase. sometimes ak xle terima hakikat pe yg jd kt ak.. dan mula la mnyalahkan itu dan ini..

rse down sgt 10 minit yg lps.. alhamdulillah beransur pulih..

Ape ape pn, ak dh cube walaupun sgt2 ssh.
moga pengorbananku terbalas..

2 comments:

o said...

ngeh3!! ayat sape la tu..muahaha..kt serupaaa~~~~

4KU5T4T1K said...

sobsob~~ sdey kn..