June 05, 2009

RAHSIA DIRI: FAKTA ATAU AUTA??

RAHSIA DIRI: FAKTA ATAU AUTA??

Meh kiter check ape yg ade disebalik [ASBY’S : 13 JULAI 1987]..
Jgn la percaye sgt.. ade yg bnr dan mgkin ade yg sebaliknyer..huhu..



>> July 5th – July 14th: Orange <<

ORANGE
You are responsible for your own actions, and you know how to treat people. You always have goals to reach, and are competitive. When it comes to friendship, you find it hard to trust someone, but once you find the right friend, you trust them for ever.



>> 8 July- 4 August: Nightingale <<
More often heard before being seen, nightingales always have something to say for themselves. They are however very much in tune with their partners. Their unimpressive exterior hides a personality that is just waiting to burst out.



>> Julai 10-15 ~ Anjing <<
Anjing:
Kamu memang seorang yang setia dan manis orangnya. Kesetian kamu memang tidak boleh disangkal lagi. kejujuran dan keikhlasan adalah kekuatan kamu, malahan di dalam kerjaya kamu memang boleh dipercayai. Kamu adalah orang yang sederhana dan sering bersikap rendah diri.Kamu bukan orang yang akan mencari masalah dan sukakan suasana yang damai.Kualiti itulah yang menjadikan teman-teman suka berada di sisi kamu. Cita rasa kamu di dalam fesyen juga diakui baik dan kamu akan mudah terasa malu dan sedih sekiranya alamari pakaianmu tidak lengkap dengan pakaian yang mengikut peredaran fesyen. Biarpun kamu tidak mempunyai teman yang ramai tetapi teman-teman yang bersama dengan kamu memang mempunyai kualiti yang baik.



>> TARIKH LAHIR<<
13.07.1987
13 + 7 + 1987 = 2007
2 + 0 + 0 + 7 = 9

9. Pelakon
- Golongan ini mempunyai kebolehan untuk menghiburkan orang lain.
- Mereka sangat penyayang dan pemurah.
- Dengan daya tarikan yang ada, mereka tidak mempunyai masalah untuk berkawan dengan sesiapa jua dan pada mereka tiada sesiapapun yang dianggap asing kepada mereka.
- Mereka mempunyai personaliti yang pelbagai sehingga menyukarkan orang sekeliling mereka untuk memahami mereka.
- Mereka umpama binatang sumpah-sumpah yang boleh berubah dan menyesuaikan diri mengikut persekitaran.
- Mereka mempunyai nasib yang sangat baik tetapi juga boleh menderita akibat terlalu bergantung kepada nasib dan perasaan (mood). Untuk berjaya golongan ini perlu membina landasan kasih sayang.



>> 13hb <<
13hb. Kamu seorang yang sering berfikir ke arah yang positif sahaja. Sebab itulah kamu disukai ramai. Namun dalam masa yang sama, kamu sering tunduk dan tidak tahan dengan tekanan! Dari segi hubungan cinta, kamu amat pandai menjaga perhubungan.




adios..

2 comments:

yuyun said...

oi... masih dalam mentennens eh.. asyikla maen tuka2 layout.. takde yang bekenan di hati lagi eh...??

aimiek3rshak said...

hehe..